Vul je knutselkast op eBay - augustus 2014

augustus 18, 2014

Daar zijn we weer! Vul je knutselkast op eBay voor de maand augustus is een feit. Met vier tips voor de leukste stationery en snailmail artikelen die eBay op dit moment rijk is. Deze maand onder meer spotgoedkope ansichtkaarten: gemiddeld slechts 15 cent per kaart!

Set van 32 ansichtkaarten
Ach, kijk nou hoe lief die poezenbeesten zijn! Deze set bestaat uit 32 ansichtkaarten met afbeeldingen van de meest schattige, leuke en hilarische kattenstreken.

Prijs: ongeveer 3 euro + een bedrag van circa 2,25 euro aan verzendkosten.

Omgerekend betaal je per kaart dus zo'n 16 cent. Prima prijsje, zeker nu er voor de postzegels wederom een prijsstijging is aangekondigd. Met dit soort sets blijft ook een hobby als postcrossing nog betaalbaar.
Set van 32 ansichtkaarten
Nog zo'n set ansichtkaarten, maar dan met afbeeldingen van diverse stripfiguren

Zo zijn er kaarten bij met print van Disney figuren, Popeye, Superman, Garfield, Tom & Jerry, Spongebob, en diverse figuren uit Japanse anime series.

Voor deze set betaal je circa 4,50 euro. De verzendkosten zijn gratis.

Omgerekend maakt dat zo'n 14 cent per kaart. Goede koop!
Camera stempels
Deze stempels ben je vast al vaker tegengekomen. Ook in tal van Nederlandse webshops zijn ze te vinden. 
Je kan ze ook zelf importeren, wellicht ben je dan wat goedkoper uit. Al zal de wachttijd wel wat langer zijn.

Deze advertentie geeft je de mogelijkheid ze als set aan te schaffen (circa 2,20 euro voor twee stempels) of per stuk (circa 1,20 euro). In beide gevallen zijn de verzendkosten gratis.
Washi tape met chevron print
Dit soort tape komt altijd van pas. De verkoper geeft je de keus uit acht verschillende kleuren washi tape met chevron print.

Per rol van 10 meter (15 mm breed) betaal je ongeveer 1,26 euro. Ook hier zijn de verzendkosten gratis.










Dat was 'm voor deze maand! Om teleurstellingen te voorkomen: het kan zijn dat de verkoper in de loop van de tijd de prijzen veranderd. Ook is het mogelijk dat een artikel, al dan niet tijdelijk, uitverkocht raakt. De prijzen die vermeld staan in deze blog zijn de prijzen zoals deze op maandag 18 augustus 2014 vermeld staan in de betreffende advertenties.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Oh die kaarten zijn nice! Misschien moet ik die binnenkort maar eens gaan bestellen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk zijn ze hè! Voor die prijs gaan we in Nederland niet gauw zo'n set vinden vrees ik.

      Verwijderen
  2. Zó leuk!! Maar als ik de link open, vind ik Ebay er zo ingewikkeld uit zien :S Dan zakt de moed me in de schoenen.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat zonde, als je het eenmaal weet dan is het zo gemakkelijk. Waar loop je precies op vast? Heb je al een PayPal account?

      Verwijderen
  3. Hello Ingrid, Long ago I want a stamp cameras, here and found an optimal opportunity to purchase them. Thank you! I'm loving your blog. :) Greetings from Brazil!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.