L'Automne a Paris

augustus 26, 2014


Het mag dan 'pas' eind augustus zijn, maar de echte zomer ligt wel op z'n gat. Vanuit mijn werkkamer kijk ik uit op een aantal hoge bomen die her en der al beginnen te verkleuren. Prachtig vind ik dat. Vorig jaar september begon ik met een stage op anderhalf uur treinen van mijn woonplaats. Met plezier zag ik de natuur veranderen, bomen kleurden in de meest waanzinnige tinten. Nu heeft ieder seizoen zo zijn charme, maar in de herfst door een bos lopen vind ik toch wel het ultieme genieten. Om je nek een dikke sjaal waar je haast in verdwijnen kan, stevige boots aan je voeten en bij iedere stap het knisperen van de bladeren onder je horen. Na zo'n wandeling dan thuiskomen en op de bank ploffen, de kaarsjes aan en een kop warme chocolademelk in je handen. Jep, laat de herfst maar komen. 

Vanwaar deze ommezwaai? Ik kwam vanmiddag waanzinnige foto's van een herfstachtig Parijs tegen. Wat zou ik daar graag doorheen wandelen. Kijk mee en geniet:










 Beelden: Daxis, Tales of a Paris-yorker, Carin Olsson, Ryan Blyth, Chris Munro en Maddie Bee.

Je zou er toch je spaarpot voor leeghalen, niet? 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Oké, ik kan natuurlijk niet ontkennen dat het niet mooi is. Jammer alleen dat het dan ook gelijk weer zoveel regent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag nieuw op je blog en I'm loving it! Ik zie al wat leuke DIY's en ik hou van Parijs! ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.