DIY - klik en klaar kaartjes

augustus 12, 2014


Vlug een kaartje nodig maar weinig tijd of middelen? 

Voor deze kaartjes heb je slechts nodig: een verpakking blanco kaartjes of wat dikker papier, een viltstift, en een lettertang met tape. Teken met zwarte stift een simpel figuur, 'klik' uit je lettertang een stuk tape met een kekke tekst, opplakken en klaar! In plaats van het zelf tekenen van een figuur kan je natuurlijk ook een beroep doen op je stempels. 

Ik maakte twee mini kaartjes met een vel voorgesneden fotopapier op het formaat 10x15cm. Deze vouwde ik dubbel en met stift tekende ik een anker en een papieren vliegtuigje. Met de vintage lettertang die ik onlangs bij de kringloop vond 'klikte' ik de tekst... en voila!

You Might Also Like

3 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.