Ons eigen hotel

juli 07, 2014

Het hotel is geopend! Gisteren mochten we onze eerste gast verwelkomen... en laten we het daar ook maar bij houden. Twee weken lang is onze tuin het vakantieparadijs van fluffy knuffelkonijn Aagje, voor vrienden ook wel 'Aag'. Uiteraard werd ze vernoemd naar het vriendinnetje van Pluk van de Petteflet.

Eerst werd haar hok gebracht, tezamen met een flinke voorraad zaagsel, stro, hooi en voldoende brokjes. Altijd handig wanneer gasten hun eigen beddengoed en voedsel meenemen. De vrolijke kleuter die normaal gesproken voor haar zorgt wist precies te vertellen wat zijn Aag nodig heeft en waar je haar blij mee kunt maken. Toen kwam het grote moment, samen met pap, mam en peuterbroer werd Aagje naar haar vakantiehuisje gebracht. Even had de anders zo vrolijke kleuter het moeilijk. Voor het eerst moest hij zijn lieve Aag achterlaten. 

Gelukkig ging het beestje al gauw op onderzoek uit. Als een echte vakantieganger ging ze op ontdekking in de nieuwe omgeving. Ze proefde van de gele bloemetjes die door het gaas van haar buitenhok staken en hupte even later vrolijk over het grote grasveld van haar tijdelijke onderkomen. Aagje gaat vast een fijne vakantie tegemoet, en gelukkig voor de vrolijke kleuter is een foto tegenwoordig gauw gestuurd.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ahh lieve foto! Wel grappig dat ze Aagje heet. Mijn konijntje van "vroeger" heette Pluk! En komend weekend komt er hier ook een konijntje, maar niet op vakantie, hij/zij blijft hier :D

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.