ABC ik zoek een nieuw snailmail adres (of twee)

juli 16, 2014


Zo heb je een week vol blogjes en zo heb je een paar dagen stilte. Ik dook even onder vanwege een kleine operatie. Inmiddels gaat het herstel de goede kant op en ben ik weer druk in de weer met van alles en nog wat.

Vanmiddag verstuurde ik de laatste snailmail die ik nog op de plank had liggen. De laatste? Nou ja, alle onbeantwoorde brieven zijn inmiddels voorzien van antwoord. Het leuke daaraan is dat het nu vooral wachten is tot de postbode verse post komt bezorgen. Niets leukers dan een goedgevulde envelop op de mat vinden. Iets minder: mijn vingers jeuken om creatief aan de slag te gaan, maar er is geen doel. En zonder doel knutselen, dat zijn bij mij toch vaak de projectjes die aan het eind van de rit in de prullenbak belanden en dat vind ik zonde. 

Tijd dus voor een nieuw oproepje, maar deze keer zoek ik slechts één of heel misschien twee personen die het leuk lijken om een ABC project op te starten. Om en om themapost maken met een letter van het alfabet als leidraad, het lijkt mij enorm leuk en uitdagend! Spreekt het jou ook aan en heb je zin om je voor circa een jaar te verbinden aan een snailmail project (13 letters en dus snailmails per persoon), stuur me dan gerust een mailtje. Het zou leuk zijn als je jezelf al even kort voorstelt in je mail. Ik wacht gespannen af!

Aanmeldingen kunnen gemaild worden naar: 365milestoparis@gmail.com.

You Might Also Like

1 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.