Snailmail met voetbalkoorts

juni 10, 2014


Vanmiddag stond er een pittig college crisiscommunicatie op de planning, met voor- en achteraf een treinreis in een veel te warme coupé. Het college was meer dan interessant, maar toch was ik blij toen ik de sleutel weer in het slot van mijn voordeur kon steken. Nog blijer werd ik van de kleurrijke envelop die op de mat lag te wachten. Snailmail!  

Anne, de maakster van dit vrolijke pakketje had me gisteren via Instagram al nieuwsgierig gemaakt met een kleine sneak peek. Viva Hollandia, want deze snailmail staat volledig in het teken van 'ons' Oranje. Met een knipoog natuurlijk. Leuk ook dat ze een setje Loom elastiekjes mee stuurde. Kan ik dat ook eens uitproberen. Het cadeautje is al een mooi voorbeeld van wat voor leuks je er van zou kunnen maken. Dankjewel lieve Anne!

Hebben jullie de 'Loom' hype al ontdekt? Is het een aanrader?

You Might Also Like

7 reacties

  1. Ik deed vorige maand stage in de lagere school en alle kinderen waren helemaal mee met de loom-hype, ze hadden bandjes in alle kleuren! Dus ja, als juf ben ik helemaal op de hoogte ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar is het echt helemaal je van het, hè? Heb je zelf ook nog mogen oefenen met de elastiekjes? De maakster van deze snailmail geeft ook les aan een klas in het basisonderwijs.

      Verwijderen
    2. Op school heb ik niet geoefend maar tijdens het babysitten heb een paar lieve kindjes mij de kneepjes van het vak geleerd :)

      Verwijderen
  2. Wat een leuk pakketje! Ik heb niks met Loom maar ik verkoop het ontzettend veel in de speelgoedwinkel en mijn kids zijn er dol op! Benieuwd naar je creatie! Als je naar de site van Rainbowloom gaat zie je veel instructiefilmpjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post!! Het LOOM...niks voor mij, mijn dochter krijgt elke dag wel een armbandje, ketting of iets dergelijks van vriendinnetjes en gelukkig taalt ze niet naar de elastiekjes om het zelf te proberen. Jij succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.