Printable! Not the moon, not the stars...

juni 02, 2014


Tijd voor een nieuwe printable! Er staat weer een verse poster voor jullie klaar. Helemaal voor niets, noppes, nada! Omdat zelfs Parijs het niet gaat winnen van die ene liefde. 

Ook leuk: druk de poster af op een kleiner formaat en stop de print in de agenda of bij het lunchpakket van je liefde. Op de achterkant krabbel je natuurlijk je eigen liefdesverklaring.

Iets voor jou? De PDF versie van de poster (A4 formaat) is vrij te downloaden via deze link.

You Might Also Like

3 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.