Printable! Een cadeautje voor papa

juni 13, 2014


Aanstaande zondag is het weer Vaderdag in Nederland. Heb je nog een klein cadeautje liggen dat ingepakt moet worden? Ik ontwierp speciaal voor alle vaders een vel inpakpapier. Dus heb jij een held van een papa en een cadeautje zonder een papiertje? Zet de printer maar aan en pak de rol plakband erbij. Hulp is onderweg. 

Het Vaderdag inpakpapier (A4 formaat) is vrij te downloaden via deze link

Het leuke kraft tape dat je op de foto ziet is van Studio Stempel, en een dikke aanrader! Voor een rol van maar liefst 50 meter betaal je € 6,95 (exclusief eventuele verzendkosten).

Een fijne Vaderdag gewenst aan alle papa's, maar ook een dikke knuffel voor een ieder die zijn of haar vader op deze dag moet missen. Het blijft toch altijd een beetje dubbel, zo'n dag.

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.

Blogarchief