Iedereen een eigen IKEA Papershop

juni 24, 2014


Foto: Frida Eklund Edman

We hebben er lang op moeten wachten, kwijlend naar de geweldige collectie gekeken en stevig gebaald dat het dichtstbijzijnde filiaal met Papershop afdeling verre van dichtbij was. Gelukkig zijn die problemen binnenkort als sneeuw voor de zon verdwenen, want hieperdepiep... vanaf 1 augustus zijn (bijna) alle IKEA vestigingen in Nederland in het bezit van zo'n geweldige Papershop afdeling!

Ik sprong een gat in de lucht toen ik dit bericht las. Ik woon op steenworp afstand van een IKEA vestiging, maar tot op heden lag de dichtstbijzijnde Papershop zo'n 100 kilometer verderop.  Even was er hoop toen IKEA de bezorgservice in het leven riep, maar helaas viel de papiercollectie buiten deze service. Vanaf 1 augustus kan ook ik eindelijk mijn mandje volladen. En geloof me, dat gaat helemaal goed komen. 

Een kleine 'maar' aan dit verhaal, de vestigingen in Duiven en Breda moeten nog iets langer geduld hebben. In Duiven opent de Papershop vanaf 1 september. Inwoners van Breda en omgeving hebben een iets langere adem nodig. Zij kunnen vanaf 1 januari hun mandje vullen met papierwaar. 

Ben je nog niet bekend met de Papershop collectie? Bekijk op de website van IKEA de collectie papier, lint, tape, notitieboekjes en wat al niet meer. Mijn absolute favoriet? De 'VÄLBEKANT', ideaal voor het ophangen van posters, lieve briefjes en kaarten.

You Might Also Like

1 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.