Tijd voor thee - gastblog voor snail-mail.nl

mei 19, 2014


Het is de derde maandag van de maand, het moment dat mijn gastblog op snail-mail.nl weer verschijnt. Ik ging deze maand aan de haal met theezakjes. Een makkelijk postcadeautje, lekker plat en het weegt amper iets. Prima voor snailmail, maar dat kon naar mijn mening een stuk creatiever. Daarom deze maand een printable (met DIY) waarmee je de theezakjes voortaan kunt voorzien van een origineler jasje. Ik ontwierp een verpakking in de huisstijl van snail-mail.nl, maar voegde ook een blanco patroon toe waarmee je zelf aan de slag kan gaan.

Mijn gastblog lees je hier. Ik ben wederom erg benieuwd naar jullie reacties!

You Might Also Like

1 reacties

  1. Leuk idee Ingrid, weer eens wat anders dan de standaard zakjes en labeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.