Een envelop vol met aardbeien

mei 02, 2014


Bij de kringloop vond ik twee ansichtkaartjes met aardbeien. Een mooi begin voor een toepasselijke snailmail, zeker nu het voorjaar optimaal van zich laat horen. Mijn voorraad knutselspullen bleek nog veel meer toepasselijke spulletjes te herbergen. Een kaartje uit een kwartet, een papieren tasje in de juiste kleuren, wat restjes vilt waarmee ik een aardbeitje knutselde. En zo ontstond er plots een goedgevulde envelop. Leuk!

Het werkt toch altijd wel gemakkelijk, met een vooraf bepaald thema. Heeft dat ook jullie voorkeur bij het maken van snailmail, of begin je juist heel anders? Ik ben benieuwd waar jullie je inspiratie weghalen en hoe je begint met het maken van snailmail. Ik start meestal met één item en daar verzamel ik steeds meer bij, tot ik tevreden ben en dan versier ik de envelop pas, om de snailmail vervolgens op de post te doen. Herkenbaar, of juist helemaal niet?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ziet er vrolijk en lente-achtig uit. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar, zo gaat het bij mij ook. En nogmaals bedankt voor deze leuke snailmail, echt weer zo leuk allemaal bij elkaar! Mijn zoontje is helemaal fan van het lieveheersbeestje, hij loopt er steeds mee rond :-) Het bestempelde lint vind ik ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.