Een creatief pakketje

mei 13, 2014


Inkomende post! De snailmailers onder ons herkennen het vast. Na een pittige werkdag kom je thuis, je zit er even helemaal doorheen en dan ligt er op de deurmat onverwacht een pakketje op je te wachten. Heel veel beter kan je je avond niet beginnen, wel? Die lieve Tante Tee bezorgde mij zo'n momentje met deze vrolijke snailmail. En wat is ze er druk mee geweest!


Behalve een geweldig schattig kaartje, een setje fijne stickers en twee zakjes thee van een merk wat ik nog niet kende (altijd leuk om op deze manier nieuwe smaken te proberen), was de maakster van deze snailmail ook zelf druk in de weer geweest. Neem bijvoorbeeld deze labels, gemaakt door stukjes touw te lamineren. Zo leuk gevonden!

Ook de brief kon rekenen op een creatief hoesje, met op de cover een geborduurde roos. Dat vind ik ook direct het leuke van dit soort creatieve snailmails, het mogen ontvangen van creaties waar ik zelf niet zo gauw op zou komen. En leuk dat ze zijn! 

Dankjewel lieve Tante Tee. Ik ga rap aan de slag met een vervolg.

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat een vrolijke snailmail! Leuk bedacht, dat geborduurde hoesje en die 'draadjeskaartjes'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik dacht het kwijt was geraakt met de post, wou al bijna overnieuw beginnen! Maar neem je tijd, dat heb ik ook gedaan, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig niet! Ik vind het een fantastische snailmail. Ik ben al druk aan het bedenken wat voor leuks ik je kan terugsturen.

      Verwijderen
  3. Wat leuk zeg die labels (en de rest ;-))!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.