Printable! Hang Parijs aan de muur

april 22, 2014


Nog een leeg plekje over op de muur? Haal een stukje historie in huis en hang deze quote van Charles V de France aan de wand. Charles V de France? De Franse Koning Karel V, niet te verwarren met Keizer Karel V. In de geschiedenisboeken staat deze man omschreven als een wijze en geletterde vorst. Hij regeerde in de periode 1364-1380. Ver, ver terug in de tijd. Dus of bovenstaande quote werkelijk afkomstig is van deze Koning? Wie zal het zeggen. Dat Parijs niet zomaar een willekeurige stad is bewijst ze nog iedere dag. Ophangen dus die quote!

De PDF versie van de poster (A4 formaat) is vrij te downloaden via deze link.

You Might Also Like

1 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.