Mijn debuut als gastblogger!

april 21, 2014



Zijn alle verstopte eieren weer gevonden en is het paasontbijt achter de kiezen? Als het bij jullie net zulk regenachtig weer is als bij mij kan ik je vooral aanraden een fijne kop koffie of thee te nemen, achter je laptop te kruipen en eens goed te ontspannen met het lezen van de verse blogs die her en der weer staan te wachten. Voor mij is het vandaag een extra bijzondere blog-dag, want zojuist verscheen mijn allereerste gastblog op snail-mail.nl!

Toen ik het 'snailmailen' pas net had ontdekt heb ik als beginner zoveel gehad aan de tips en tutorials op deze site. Ook kwam ik door de Bloglijst weblogs tegen van andere snailmailers. Wat volgde was nog meer inspiratie voor het maken van gezellige post en uiteindelijk zelfs leuke contacten met de maaksters van deze blogs. Ik hoefde dan ook niet lang na te denken toen de dames achter snail-mail.nl onlangs een oproep deden naar een nieuwe maandelijkse gastblogger. Mijn eerste gastblog bestaat uit een DIY voor handlettering. Zeker wanneer je niet zo'n vaste schrijfhand hebt ga je hier wat aan hebben.

Dus hup, hup! Laat de eieren even voor wat het is. Nestel je met die fijne kop koffie of thee aan tafel of op de bank en laat me straks vooral even weten hoe mijn eerste gastblog is bevallen. Ik wacht in spanning af!

You Might Also Like

7 reacties

  1. Super leuk dat je gastblogger bent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind het ook een erg leuke uitdaging. Volgende maand weer een nieuwe gastblog op de website.

      Verwijderen
  2. Wat leuk! Gefeliciteerd! Met veel plezier heb ik je blog gelezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Ingrid! Ik kende die site ook nog niet, dus sowieso leuk om eens te kijken. Maar wat heb je een leuke tutorial geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat grappig eigenlijk... Ik Ken de site snailmail nog niet maar ga zo een kijkje nemen... Vroeger - voor de email - was ik een enthousiaste snailmailer... Ik ga je gastblogs lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.