Druk, druk, druk... en snailmail!

april 15, 2014


Het was eventjes stil hier, een teken dat het elders heel erg druk is. Ik werkte me een slag in de rondte voor een groot studieproject met een naderende deadline, vierde mijn verjaardag en kreeg vervolgens gezelschap van een keelontsteking. De grootste drukte is voorbij en ook de keelontsteking lijkt op zijn weg terug, tijd om weer te bloggen. In de tussentijd ontving ik een fantastische snailmail van Sandra, de eigenaresse van hipgemaakt en hipgevonden.


Ik had hipgemaaktnl nog maar net gevonden op Instagram toen Sandra daar haar 600ste volger mocht verwelkomen. Reden voor een feestje! Een exemplaar van de Flow special 'Book for Paper Lovers' werd in zes pakketjes gescheurd en... daar dook plots mijn naam op!

Toen het boek net uit was heb ik enorm staan twijfelen. Een geweldig initiatief van Flow, maar wat als straks iedere snailmailer dezelfde materialen gebruikt? Gelukkig bleek dat in de praktijk enorm mee te vallen en dat begreep ik direct toen ik de inhoud van het pakketje zag. Wat een enorme hoeveelheid en wat een diversiteit. Dat had ik niet voorzien toen ik het boek destijds vluchtig doorbladerde in de boekenwinkel. 

Het goedgevulde pakket zat, zoals je kunt zien, verstopt in een prachtige snailmail. Creatieve dame, die Sandra. Bedankt voor het prachtige pakket en op naar de 700!

You Might Also Like

3 reacties

  1. Fijn dat je weer wat bent opgeknapt. En nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een leuke snailmail weer, ik ben elke keer weer verbaasd wat er verzonnen wordt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefelicteerd en beterschap! Wat een leuk pakket heb je gewonnen! Veel (snailmail) plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve dames, nog bedankt voor de felicitaties!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.