Simpel elastiekje

maart 28, 2014


Het stelt eigenlijk amper wat voor, maar handig dat het is. Ik ben gek op stempels en vooral de voorraad alfabet stempels blijft groeien. In sommige gevallen zit daar iets van een houder bij, zodat je zeker bent van een afdruk waarbij de letters in verhouding staan tot elkaar. In andere gevallen krijg je een doosje met losse stempeltjes, zoals het setje op de foto. Wil je toch zeker zijn van een goede afdruk, draai dan even een elastiekje om de letters die je gaat gebruiken. Behalve dat de letters zo gemakkelijk in één lijn komen te staan gaat het stempelen ook nog eens een stuk sneller dan wanneer je dat letter voor letter doet. Handig!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Ik gebruik zelf altijd een stukje washi tape maar eigenlijk is een elastiekje wel zo handig hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Washi tape is wat dat betreft inderdaad ook ideaal materiaal voor hergebruik!

      Verwijderen
  2. Wat slim én eigenlijk zo makkelijk. Ik stempel veel, maar deze oplossing heb ik nog nooit gebruikt. Nu wel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.