Blij!

maart 11, 2014

Het voorjaar in mijn bol. Dolgelukkig ben ik met mijn bosje narcissen. Wat is het leuk om te zien hoe ze iedere ochtend weer een beetje gegroeid zijn. Inmiddels zijn ze ook flink gaan ruiken, dus het is letterlijk voorjaar in huis. Genieten!

Bijzonder wat zo'n zonnetje met je doet. Ik voel me er zo vrolijk door en kan niet wachten tot we weer in korte broeken of fijne jurkjes buiten kunnen leven. Picknicken in het park, genieten van muziek en theater op festivals, dagjes aan het strand. Nog even geduld. Het scheelt dat ik momenteel in een studieproject zit waarbij ik amper contacturen heb. Ideaal met dit prachtige weer.

Nog zo'n aanrader: gisteren kocht ik bij de plaatselijke groenteboer het eerste bakje verse aardbeien van dit jaar. Over genieten gesproken! Zijn jullie ook zo blij?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat fijn he, dat je zo kunt genieten van iets kleins. Hier bloeien de hyacinten nu en ze ruiken heerlijk! En sinds een paar dagen komen er in ons kweekbakje al wat kleine plantjes naar boven, daar kan ik ook echt blij mee zijn. Lekker dat je nu ook tijd hebt om te genieten van dit heerlijke weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk! Hyacinten ruiken ook zo sterk, hè? Wat zijn jullie voor spannends aan het kweken? Ga je voor een (mini) moestuin?

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.