Recept: Wortel-noten koek met rozijnen

februari 23, 2014

Benodigdheden
3 eieren
275 gram bruine basterdsuiker
180 ml zonnebloemolie
260 gram zelfrijzend bakmeel
1 eetlepel kaneel
260 gram winterpeen
75 gram walnoten
40 gram rozijnen

Werkwijze
Rasp de winterpeen en hak de walnoten in kleine stukjes. Meng alle ingrediënten door elkaar en giet het mengsel in een cakevorm of springvorm. Bak het circa 1 uur af in een voorverwarmde oven op 175 graden. Check met een prikker of de koek gaar is. Eet smakelijk!

You Might Also Like

5 reacties

  1. Klinkt lekker. Ga hem van de week eens maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt lekker, volgens mij lijkt het wel een beetje op worteltaart (tenminste, hoe ik hem maak gaan er ook walnoten door). Bedankt voor het recept!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk koek, kopje thee en dan de link even bekijken
    http://asjeblieft.blogspot.nl/2014/02/liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi! I would like to invite you to check out our site www.volrecepten.nl . Adding your blog to
    our site will make your recipes available to many more users and help you get more visits to
    your blog. Our service is free and can you would be able to leave us any time.

    If you like the idea of being found on our page, please, add your blog here http://www.volrecepten.nl/registreer-u-voor-de-topblogs-met-recepten.

    I hope to see you there soon!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.