Parijs uit vervlogen tijden

februari 17, 2014


Eerder deze maand stuurde ik Josy snailmail in het thema Floddertje, naar het bekende boekje van Annie M.G. Schmidt. Al gauw lag ook in mijn brievenbus post, wat een snelle schrijfster!
Ik ontving een fijn zakje gevuld met allerlei leuks rondom Parijs. Gek hè, met zo'n blog? In de brief werd precies beschreven waar al het leuks vandaan komt, van een kaart uit een brocante winkeltje tot de twee zwart-wit prentjes van een snuffelmarkt.

Met name deze prentjes verrasten me, wat een geweldige vondst! Echte retro plaatjes, als je ze in handen hebt voel je aan het materiaal ook werkelijk hoe 'vintage' ze zijn. 

Wat ben ik blij met alle fijne poststukken die ik al heb mogen ontvangen na mijn oproep. Ik vind het zo leuk om te lezen wat jullie zoal doen in een week en welke dingen je blij maken. Het leuke van post ontvangen is dat er ook weer nieuwe post verzonden kan worden. Ik ga maar eens op zoek naar een potje inspiratie, om jullie hopelijk net zoveel moois terug te kunnen sturen als dat ik mocht ontvangen de afgelopen weken.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wat een mooie post!
    Ik wil je graag de Liebster-award toekennen. Je kunt er hier meer over lezen: http://moosetravelling.blogspot.nl/2014/02/liebster-award-deel-1.html.
    Groeten, Carin.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.