Een volle postbus (3)

februari 03, 2014


Zelden ontving ik zo'n uitgebreide snailmail als dit prachtige pakketje, helemaal in het teken van Parijs. Na mijn oproepje van enkele tijd terug ontving ik een reactie van iemand die uit enthousiasme al een volledige snailmail klaar had liggen, hoe fantastisch is dat! Dus ik stuurde mijn adres en daarop volgde dit waanzinnige doosje. Wat een cadeautje!





Het leuke vind ik dat iedere nieuwe snailmail ook weer nieuwe ideetjes geeft. Zo was de brief bij dit fijne pakketje geschreven op vier papieren labels van groot formaat, wat goed bedacht!

In deze Snail Mail stak ook de poster van Nathalie Lété. In 2012 was deze poster onderdeel van een nummer van tijdschrift Flow. Eigenlijk is het een dubbelposter, aan de andere zijde staat een kaart van Parijs met enkele tips. Bij een rondje Google vond ik de digitale versie van deze poster op de website van Flow. Leuk om zelf te printen en in te lijsten! Ook mijn gekregen exemplaar is inmiddels achter glas gestoken. Fijn zo'n voorjaarsprent, zeker nu het zonnetje ook buiten volop schijnt.

You Might Also Like

4 reacties

  1. wauw !!!! Echt mooi zeg! Daar word je blij van hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig! Ze heeft er veel werk in gestoken zeg en zo'n mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een geweldige, creatieve snail mail weer!! De poster heb ik zelf ook bewaard uit de flow, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke snail mail is dit! Het is een heel cadeau. Altijd leuk om zoiets te mogen ontvangen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.