Een Hollands feestje

februari 12, 2014


Daar ben ik weer met m'n hergebruik. Voor dit pakketje gebruikte ik de verpakking van de Milka pralines, een doosje wat precies door de brievenbus past. De buitenkant en de deksel beplakte ik met papier en voor de binnenkant gebruikte ik de dunne tape van HEMA die precies over de opstaande rand past. Aan de binnenzijde van de deksel maakte ik met papier en tape een zakje, waar weer een ander zakje in past. Een zakje thee dus, Dutch Tea Blend van Pickwick om precies te zijn. Ook de verdere inhoud van het doosje kreeg een Hollands tintje mee. Met een beetje regen, handwerk en pepermuntjes. Alles voor een klein Hollands feestje, want vieren doen we graag.






You Might Also Like

6 reacties

  1. Oew wat een leuk idee! Dat ga ik zeker even onthouden :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je Snailmail. Ik vond hem super leuk!! En ik heb allerlei leuke ideeën opgedaan. Jou pakketje komt er binnenkort aan :) Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik eindelijk een goed excuus om Milka te gaan eten!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.