DIY - sluitstickers voor enveloppen

februari 22, 2014


In de bekende webshops zijn tal van leuke sluitstickers te koop, maar wist je dat je zo ook heel gemakkelijk zelf kan maken? Nodig: een kleurenprinter, een computer met tekstverwerker en/of fotobewerkingsprogramma, zelfklevende printer etiketten, een schaar of pons. 

Ontwerp op de computer je sluitsticker, plaats deze in bijvoorbeeld Word zo vaak als mogelijk op een A4'tje. Bij diverse boek- en kantoorhandels verkopen ze etiketten voor in de printer. Ik kocht bij Bruna een set van 15 etiketten op A4-formaat voor nog geen 4 euro. Print je ontwerp op het etiket en laat deze goed drogen. Knip daarna je stickers op het juiste formaat of gebruik een pons, zoals ik deed.

Op deze manier kan je dus heel simpel en relatief goedkoop je eigen stickers maken en eindeloos variëren met het design, leuk!

You Might Also Like

4 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.