Een warme winter

januari 11, 2014


1. Geweven plaid (H&M - 19,95), 2. Windlicht (Riverdale, via Zalando - 13,95), 3. Kussen (HEMA - € 3,95), 4. Mok (Tierlantijn - € 8,95), 5. Reep melk en noga (Tony's Chocolonely, via De Wereldwinkel - € 2,95), 6. Winterthee (Dille & Kamille - € 3,95).

Een druilerige zaterdagmiddag nodigde uit tot bankhangen. Met op tafel een warme kop thee en een laptop op mijn schoot werd dat een rondje langs tal van webshops. Niet per se om aankopen te doen, wel om inspiratie op te doen. Met de eerste voorzichtige winterse voorspellingen op zak is een warme winter best welkom en dan kunnen passende woonaccessoires niet ontbreken. Als naar buiten gaan niet trekt, dan de boel binnen maar extra knus en uitnodigend maken. En mocht dat winterse weer werkelijk ons land betreden volgende week, dan verheug ik me best op mijn plekkie op de bank, in gezelschap van een warme plaid, een lekkere kop thee en een stuk chocola. Die laatste kan sowieso wonderen verrichten, welk weer het buiten ook is.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Zeker weten, chocolade is altijd goed. En een lekker kopje thee inderdaad ook. Heerlijk toch, even lekker niks moeten? Fijne zondag alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat de winter nog even uitblijft, of liever zelfs wegblijft! Maar je rondje thee, webshops en chocolade... Ja, daar ben ik het helemaal mee eens :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.