Lege brievenbus gezocht

januari 04, 2014


De start van een nieuw jaar geeft automatisch ruimte voor het maken van voornemens. Of dingen waar je het afgelopen jaar druk mee bent geweest die je graag mee wil nemen het nieuwe jaar in. Voor mij is dat het versturen en ontvangen van post. Het merendeel van mijn snailmail verzend ik nu nog naar vaak eenmalige adresjes. Leuk, maar het lijkt me nog leuker om op frequente basis post te versturen en te mogen ontvangen, met iemand die daar net zoveel plezier aan weet te beleven. 

Bij deze dus een oproepje voor nieuwe postcontacten. Ik hoop iemand te treffen die het leuk vindt om meer dan eenmaal post te versturen en te ontvangen. Het lijkt me tof om via papier iemand beter te leren kennen, misschien jou wel! Mocht het je leuk lijken je adressenboek uit te breiden: in de balk aan de rechterkant is vanaf nu een contactformulier te vinden. Ik wacht de reacties af!

You Might Also Like

7 reacties

  1. Berichtje verstuurd via contactformulier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je nog meer wilt gaan schrijven! Toevallig heb ik hierover net een blog geplaatst. Ik schrijf sinds kort ook met iemand. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gelijk op je leuke oproep gereageerd maar ben er niet helemaal zeker van of je hem ontvangen hebt. Mocht dit niet zo zijn en je wilt mijn berichtje alsnog ontvangen, laat je het mij dan even weten? Mijn mailadres is: sazz@live.nl. Groeten, Sacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het je leuk lijkt wil ik dat wel! Je kunt eens kijken op mijn blog, wat ik zoal stuur: www.elkedagechtepost.com Als het je wat lijkt kun je daar het contactformulier invullen :) Groetjes, Luus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik stuur je binnenkort een berichtje. Ik ben nu nog erg druk met de afsluiting van mijn stage, maar zodra dat achter de rug is laat ik iets van me horen.

      Verwijderen
    2. Leuk, is goed! Succes nog met stage :)

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.