Een volle postbus (2)

januari 26, 2014


Ook deze fantastische snailmail vulde mijn postbus afgelopen week. In oktober stuurde ik Anne (van AnneDoet) een griezelige snailmail in het thema Halloween, deze dus. Eerder al verontschuldigde zich omdat een reactie zo lang op zich liet wachten, maar hé het is niet voor niets snailmail. Ik vind het zoveel keer belangrijker dat iemand plezier heeft in het maken en schrijven dan dat er binnen no time een antwoord volgt.





Zeker wanneer je een drukke periode kent schiet zoiets als snailmail er bij in en ben je allang blij dat je eens een avond op de bank kan zitten zonder iets te moeten, dat ervoer ik althans afgelopen periode. Ik vond het soms best lastig om de lange werkdagen die ik maakte in het bedrijf waar ik stage liep te combineren met mijn sociale leven en hobby's. Wat dat betreft dus best fijn dat het er bijna op zit. Ik loop over van de nieuwe ideeën die ik de komende periode graag tot uitvoering wil gaan brengen. Zeker nu ik uitzicht heb op wat meer vrije tijd moet het vast lukken om zaken aan te pakken waar ik in mijn hoofd al tijden mee rond loop. Creatieve projectjes, het leren van nieuwe vaardigheden op het gebied van fotografie en koken, vrienden in het buitenland bezoeken en ga zo maar door. 

Wat dat betreft sluit de post van Anne prima aan op dit moment. Zo vulde ze een zakje '2014 essentials' met een kaarsje om hoogtepunten te vieren, sterren voor wat glamour in het leven, een gelukssteen, en hartjes voor wat extra liefde. In het stoffen zakje zit een fijne 'relax' thee, ook zeer welkom. Tel daarbij ook nog een zakje vol confetti en het feest is compleet. Het memo boekje omvat een inspiratie boekje, perfect om al mijn plannen in op te schrijven. Dankjewel Anne!

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat leuk is dat snailmail zeg!!! Ik heb even je beide blogs bekeken en ben helemaal enthousiast! Verzinnen jullie alles zelf wat je verstuurd aan de ander, of maken jullie ook dingen naar een voorbeeld? Erg leuk om te zien wat er verzonnen word!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Meestal begin ik met een basis als een doosje of een stuk papier en stukje bij beetje komt daar steeds meer bij. In het begin heb ik wel veel inspiratie gezocht via Pinterest of Instagram door te zoeken op #snailmail. Leuk dat het je enthousiast maakt!

      Verwijderen
  2. Heel leuk weer, wat worden er elke keer weer creatieve dingen bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke snail mail heb je gehad! Ik ben benieuwd naar je volgende snailmal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er leuk uit en zo'n bank avondje niks doen... Ze zijn soms ook gewoon heeeeeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.