Een volle postbus (1)

januari 24, 2014


Het was hier de afgelopen weken wat stiller, resultaat van een giga drukte op studiegebied. Volgende week sluit ik mijn stage officieel af en daar gaat nogal wat papierwerk aan vooraf. In de tussentijd werd ik voorzien van een hele fijne stapel post. Teveel om te tonen binnen één blogpost, dus vandaag deel 1 van een volle postbus.







Moose Travelling wilde eigenlijk alleen het rolletje tape sturen, maar van het één kwam het ander en daar moest ik dan weer om lachen. Zo herkenbaar! Ook ik kan het niet laten om van iets kleins toch weer iets groters te knutselen. Met de envelop wist ze me al te verrassen, hoe tof! Dat brengt me weer op nieuwe ideeën. De post omvatte onder meer een eigen gemaakte hanger van brooddeeg (lees vooral de bijbehorende blogpost voor de werkbeschrijving) en twee papieren zakjes gemaakt van een Franse landkaart. Daarin een aantal memory kaartjes, die gaan zeker van pas komen in een volgend projectje, en het befaamde rolletje tape met print van Parijs. Zo leuk en zo lief!

You Might Also Like

4 reacties

  1. Super leuk zeg!! Ik hoop dat ik binnenkort ook weer een enveloppe in mijn brievenbus heb zitten van mijn penvriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel fijn uit! Vooral het verschillende papier/materiaal met gestikte randjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk post, en wat een geweldige envelop inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je er blij mee was, mooi in beeld gebracht ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.