Het heerlijk avondje is gekomen

december 05, 2013


Eigenlijk doen we binnen ons gezin niets meer aan Sinterklaas, maar jeetje wat voelt het kaal om pakjesavond voorbij te laten gaan zonder pakjes. Vrijwel ieder jaar kan ik het dus ook niet laten om toch wat kleine cadeautjes te kopen voor mijn ouders. Omdat de sfeer van Sinterklaas zo fijn is, maar ook omdat ze het zo ontzettend verdienen met alles wat ze voor mij doen. 

Op witte stickeretiketten stempelde ik 'papa' en 'mama'. Wel zo handig om vanavond te weten voor wie welk pakje ook alweer is. Nog een paar uurtjes geduld en dan begint ons heerlijk avondje. Met een beker warme chocolademelk en een stuk speculaas op de bank, terwijl de storm om het huis giert. Kaarsjes aan, gordijnen dicht en genieten! Wat is december toch een prachtmaand.

You Might Also Like

1 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.