DIY - zelfgemaakte kerstkaarten

december 21, 2013


Een plan van aanpak? Nee, niet echt. Wel een goed voornemen en een stapel papier, stickers, stempels, inktkussens, lint en wat al niet meer. Dit jaar moest het dus gebeuren, het maken van mijn eigen kerstkaarten. Ik combineerde wat lintjes met papiertjes en... hé, dit ziet er best leuk uit! Voor de kerstwens aan de binnenzijde knutselde ik van karton een aantal labels die ik met de bekende HEMA stempel voorzag van een 'Merry Christmas and a happy New Year'. Ook de envelop kon natuurlijk niet achterblijven. Zoals ik al eerder liet zien in een blog maakte ik van witte stickeretiketten adreslabels. Een randje masking tape, een stempel van een vrolijk rendier en klaar!






Het leuke is dat echt geen kaart hetzelfde is. Uniek en handgemaakt, precies  zoals ik me had voorgenomen. En nu? Tijd om de kerstcadeautjes in te pakken!

You Might Also Like

3 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.