DIY - gestempelde adreslabels

december 06, 2013


Ik besloot dit jaar weer eens mijn eigen kerstkaarten te knutselen. Het eindresultaat is bijna in zicht, maar daar later meer over. Eerder deze week begon ik aan de adreslabels, want ook de envelop mag best een beetje extra's uitstralen. Bij Wibra kocht ik voor een klein prijsje een flinke stapel witte stickeretiketten. De nieuwe stempels van de HEMA bleken perfect te zijn voor dit leuke klusje. Weer zo'n simpele handeling, met een naar mijn idee toch erg leuk resultaat!

Nu de adressen nog opschrijven, de stickers op de enveloppen plakken en klaar zijn de kaarten. Op naar de brievenbus! Nou ja, bijna dan. Eerst de Sinterklaas decoratie maar eens opruimen.

You Might Also Like

4 reacties

  1. Oh leuk idee met die adresstickers! Die onthoud ik :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk die stickers! Ik heb de stempels, en de labels al, maar heb de kaarten allemaal al geschreven. Maar onthouden voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk idee! En nu ben ik ook erg benieuwd naar je kaartjes!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de stempel ook, leuk en handig om hem zo te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.