Hout, rubber en inkt

november 13, 2013



Afgelopen maandag ontving ik van een kennis de tip om bij HEMA te gaan kijken, ze zouden daar een flink assortiment aan nieuwe stempels hebben. Dus zo gezegd, zo gedaan. Deze stempelfanaat toog vandaag naar HEMA en vond daar een inmiddels al halfleeg vak stempels. 

Stiekem had ik vooraf al even de zoekfunctie van Instagram gebruikt, zo nieuwsgierig als ik was naar de designs. Helaas is de internetcollectie van HEMA lang niet altijd up to date met het assortiment in de winkels. Wat een uitkomst is social media dan! De setjes met 'Hello' en 'With Love' vielen me direct al op, ik heb iets met stempels met teksten. Dolblij was ik dan ook toen ik in dat halflege vak in elk geval nog een kleine voorraad van deze sets tegenkwam. Op weg naar de kassa liep ik langs een rek met kerstspullen, ook bijna leeg, maar wel hing er nog een leuke verrassing in de vorm van een setje kleinere stempels met kerst design en zilverkleurig inktkussen. 

Schade aan de kassa: slechts 10 euro. Je betaald € 2,50 per setje van twee grote stempels of zes kleine stempels en zilverkleurig inktkussen. Bij thuiskomst moest ik mijn nieuwe aanwinsten natuurlijk direct uittesten. Ik gebruikte een zwart inktkussen van HEMA, die helaas iets minder inkt afgeeft dan ik zou willen. De stempels zelf kan ik dan wel weer bestempelen als aanrader. En de volgende uitdaging? Ik denk dat ik sinds jaren maar weer eens mijn eigen kerstkaarten ga knutselen. Het materiaal ligt er immers klaar voor.

You Might Also Like

6 reacties

  1. Super leuke stempels! Ik ga binnenkort ook maar even bij de Hema kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker een leuke collectie! Wel gauw doen hoor, ze schijnen heel vlug te gaan. Ik zag ergens ook een foto van stempels van nog grotere labels, maar die waren hier helaas al op.

      Verwijderen
  2. Leuk leuk leuk!!! :) Ik heb de kerst stempels inderdaad ook! De inktkussentjes zijn inderdaad niet geweldig maar dat mag de pret niet drukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze he! Helaas stempelen ze met mijn goede inkt ook niet helemaal zoals ik zou willen. Je merkt toch dat het rubber wat goedkopere kwaliteit is. Maar ze zijn te leuk om te laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik merk dat het wel helpt als je ze een aantal keer op het kussentje drukt en daarna stevig op het papier drukt. Maar je merkt inderdaad wel kwaliteitsverschil. Kan ook haast niet anders met deze prijzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat viel mij ook op bij het uittesten. Met een stempelkussentje van een ander merk (Beautiful Color, ooit gevonden in de kringloopwinkel) krijg ik wel een redelijke afdruk. Ergens vind ik die 'vintage' look van een niet perfecte afdruk ook wel wat hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.