Op ieder potje een deksel

oktober 17, 2013


Zelden komt hier een zak snoep gauw leeg. Vaak heb ik na een paar snoepjes mijn buik er wel weer vol van en blijft de opengescheurde plastic verpakking in de voorraadkast liggen. Lastig, want de snoepjes willen er nog wel eens uitrollen en echt goed voor de houdbaarheid is het ook niet. 

In een cadeaumand kreeg ik onlangs twee zakjes oud-Hollands snoep. Leuk verpakt, maar eenmaal open bleef er weinig van de leukigheid over. Een alternatief vond ik in de vorm van deze lege jam potjes, met vrolijk gekleurde deksel. Handig zulke potjes, want: goed voor het milieu, snoepjes blijven langer houdbaar en het geheel doet het ook nog eens leuk als decoratie in je keuken. 

Verzamelen maar!

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.