DIY - stempel je eigen cadeaupapier

oktober 19, 2013


En of er een papiertje om mag! Ik mocht me weer uitleven op het creatief inpakken van een cadeautje. Bij Ikea kocht ik tijden geleden al een rol blanco tekenpapier (30 meter voor €3,49). Leuk om over de vloer uit te rollen wanneer de neefjes een dagje bij hun tante doorbrengen. Zo hebben we samen al menig mega schilderij gemaakt. Op zoek naar de rollen cadeaupapier kwam ik het tekenpapier weer tegen en daarbij ook een pak inspiratie. 

Met mijn voorraad stempels en wat doosjes inkt leefde ik me uit op een stuk papier. Hier een vlaggenlijntje, daar een Eiffeltoren, de naam van de ontvanger en zie daar: een geheel eigen cadeaupapiertje. Heel persoonlijk en wat mij betreft stukken leuker dan het standaard cadeaupapier wat je bij de plaatselijke drogist of huishoudwinkel koopt. Papiertje om het cadeau, dichtplakken, touwtje eromheen binden, een vrolijk gekleurd label erbij en klaar!

You Might Also Like

1 reacties

  1. Zeker veel leuker dan standaard cadeaupapier! En de inhoud was ook érg leuk!! Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.