Kringloopvondsten

oktober 04, 2013


Het werd tijd voor een grote opruiming, een hele grote opruiming. Eerst de slaapkamers en toen kwam de zolder. Een zolder waar alle spullen op verzeild raken waarvan we even niet weten wat we er mee willen. Die zolder is inmiddels zes jaar in gebruik en was inmiddels ook behoorlijk vol. Opruimen werd dus noodzakelijk en zo kwam het dat ik deze week de auto kon volladen met boodschappentassen vol inmiddels overbodige spulletjes. Op naar de kringloop, waar een ander hopelijk weer heel gelukkig van ze kan worden.


Net zoals ik heel gelukkig werd van de spullen die ik vond toen ik na het wegbrengen van onze overbodige spullen toch even de winkel indook. Al een hele poos stonden ze op mijn lijstje van 'tof en retro', de bekende houten blokkendoos met gekleurde letters, ingekerfde dieren en cijfers. Ook retro en fijn te gebruiken als decoratie: het schrijfplankje.

Een bezoek aan de boekenafdeling leverde me een Franstalig kinderboek op, over twee muizen op avontuur in Spanje. Het boekje komt uit de serie 'Les  Albums Roses', vergelijkbaar met de Gouden Boekjes die wij in Nederland kennen.

Tot slot vond ik nog een magnetische stempel set. Ideaal knutselmateriaal! Nu kan ik zelf heel gemakkelijk allerlei woord stempels in elkaar zetten. De set kwam goed van pas bij het maken van een nieuwe Snail Mail, daar in een latere blog meer over.

You Might Also Like

3 reacties

  1. Ik ben jaloers op je blokkendoos, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben jaloers!
    Leuk je gevonden te hebben in blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk je te mogen begroeten als nieuwe volger! Ik zal aan jullie denken, mocht er nog eens zo'n doos voorbij komen.

      Verwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.