Post van Anne

september 27, 2013

Een tijdje terug deed Anne op haar blog een oproep waarin ze vroeg naar snailmailers. Dat kwam op het juiste moment, want ook ik was op zoek naar iemand om vaker post mee uit te wisselen. In de andere groep is het namelijk zo dat je eenmalig naar iemand iets stuurt. Ook leuk, maar toch ook wat oppervlakkig. Dus reageerde ik op Anne haar oproepje en zo vond ik enkele tijd later een prachtig versierde envelop op de deurmat. Post van Anne!




In een eerdere blogpost schreef ze over Postcrossing, daarbij toonde ze enkele kaartjes die ze had ontvangen en verzonden. Mijn aandacht werd direct getrokken door een kaartje van Pippi Langkous, typisch jeugdsentiment. In mijn eerste mailtje schreef ik Anne hoe leuk ik dat kaartje vond. Dat bleek inspiratie voor een heuse Pippi Langkous snailmail, onwijs leuk!

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.