Post uit Utrecht

september 08, 2013


Een vrolijk gekleurde envelop stak vrijdag uit de brievenbus. Dat kan maar één ding betekenen: verse snailmail! Uit de provincie Utrecht ontving ik dit prachtige boekje, gemaakt door Annemarie. Wat een werk zal ze er aan gehad hebben! Leuk om te zien hoe rijkelijk iedere bladzijde gedecoreerd is met stickers, knipsels en goed gevulde envelopjes.










In het eerste envelopje vond ik de brief, in een keurig handschrift geschreven. Over de Yogi thee schreef ze zelf het volgende: "Eigenlijk vind ik Yogi thee niet eens zo lekker, maar de quotes zijn zo leuk". Ik moest hier zo om lachen. Ik ben benieuwd welke wijze woorden ik binnenkort te lezen krijg.

Het tweede envelopje voelde al zwaar aan. De verbazing was dan ook groot toen er een ketting tevoorschijn kwam met een hangertje van een oude fotocamera. In mijn beschrijving had ik al aangegeven dol te zijn op retro fotografie. Tegenwoordig bestaan er tal van apps om kekke effectjes toe te voegen aan onze pas geschoten beelden. Beelden die je gemakkelijk met je telefoon of digitale camera maakt. Stiekem vind ik het wel erg gaaf om wat retro modelletjes te bezitten, al is het maar ter decoratie. Deze retro camera zal dan ook met plezier gedragen worden.

Over de inhoud van het derde envelopje had ik al gelezen in de brief. Misschien herken je het al, dit is een bladzijde uit het boek 'Wreck This Journal'. Een soort kleurboek voor volwassenen met creatieve en soms wat absurde opdrachten. Ik heb het boek al een flinke tijd op mijn lijstje staan, maar tot op heden is het er nog niet van gekomen een eigen exemplaar aan te schaffen. Ik kan nu in elk geval vast een pagina testen met deze 'maak een papieren vliegtuig' opdracht. Leuk!

You Might Also Like

1 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.