Lekker retro

september 06, 2013



Twee weken geleden zag ik op de weblog Zaanse Zolder wel een heel leuk dingetje voorbijkomen. Sylvia, eigenaresse van Zaanse Zolder, was met haar dochter naar de plaatselijke kringloopwinkel geweest en kwam terug met een prachtige stempeldoos van The Flintstones. Ooit verkocht bij HEMA, nu zwaar retro te noemen. Een rondje Google leerde me dat de stempels in 1991 tot het assortiment van HEMA behoorden.

Kringloop + Televisie + Retro = Ik. Stiekem was ik al een beetje jaloers op de vondst van Sylvia, dus ook ik toog kort daarna naar een van de kringloopwinkels hier in de regio. Veel leuke dingen, daarover in een latere blog meer, maar geen stempels. Vorige week maandag kondigde Sylvia een weggeef week aan op haar blog en tot mijn grote vreugde behoorde die prachtige stempeldoos ook tot de te winnen prijzen. Samen met vele anderen schreef ik me in voor deze leuke actie.

Afgelopen woensdag reisde ik terug naar huis na een lange werkdag op stage en om de tijd te doden opende ik de app van Bloglovin' en plots zag ik mijn eigen naam terug! Je kunt je vast voorstellen hoe blij ik was en eigenlijk nog steeds ben, want begin deze middag hoorde ik de brievenbus rammelen en daar lag plots een grote envelop op de mat. Gauw pakte ik het uit en daar waren ze dan, de stempels! Ze zien er niet alleen heerlijk retro uit, zo ruiken ze ook. Fantastisch! Hier gaan vast heel veel leuke DIY projectjes uit voortkomen. Dankjewel Sylvia!

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.