Post uit Limburg

augustus 28, 2013


Nog maar pas terug uit Scheveningen viel dit leuke pakketje op de mat. De allereerste snailmail die ik mocht ontvangen kwam uit Limburg, Sittard om precies te zien. Sandy, die deze snailmail maakte, is behoorlijk creatief geweest.








Als basis gebruikte ze een oude videotape, aansluitend bij mijn studie. Deze vulde ze met een notitieboekje (handig om ideeën voor 365 Miles to Paris in op te schrijven) en twee stukjes schuurpapier. In mijn lijstje met kenmerken had ik onder meer geschreven dat ik het heerlijk vind om kringloopwinkels te bezoeken, op zoek naar leuke retro dingetjes en meubels om op te knappen. De velletjes zullen zeker van pas komen! 

De buitenkant beplakte ze met een zakje koffiebonen en twee snoepjes, om mee te pauzeren tijdens het studeren. Aan de andere zijde twee ansichtkaarten waar ze o.a. op schreef dat ze enkele maanden geleden samen met haar vriend een oud Volkswagen busje had gekocht. Deze zijn ze nu aan het opknappen en binnenkort vertrekken ze naar Frankrijk. Wat een gaaf iets!

Wat me het meest verbaasde was het idee van de masking tape, dit is zo leuk bedacht. Zoals je kunt zien staat er een design op van centimeters. Sandy had bedacht dat het uiteinde uitkomt bij de kaart van de Eiffeltoren en het papiertje met de titel van deze weblog. Een afstand van 365 Miles to Paris.

Ik werd ontzettend blij van deze eerste snailmail. Wat is het leuk om alles uit te pakken, te lezen en om even een kijkje te nemen in het leven van iemand die je eigenlijk nauwelijks kent. Inmiddels zijn we met een tweede ronde gestart. Ik ben al druk aan het knutselen geslagen. Binnenkort meer!

You Might Also Like

3 reacties

  1. Dat is nog eens leuke post! En ook alweer zo creatief bedacht, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hè! Ze heeft flink haar best gedaan (en met succes).

      Verwijderen
  2. Wauwie, wat heeft ze er een mooi pakketje van gemaakt. Heel creatief inderdaad! En koffie is altijd goed. Ik schenk meteen nog een kopje voor mijzelf in, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.