Simpel met cijfers

juni 24, 2013



● Elastomap: € 2,95 ● Potloden: € 1,50 ● Etiketten: € 1,50 ● Paperclips: € 1,95 ● Pennen: € 1,95
● Tape smal: € 2,60 ● Tape breed: € 2,60 ● 4-in-1 Collegeblok: €3,95 ● A5 Notitieboek: € 3,50

Eerder schreef ik al over de aankoop van een agenda bij de HEMA, voor aankomend studiejaar. Toen was ik al enthousiast over het leuke design. Een blik in de folder van deze week leerde mij dat de 'back to school' collectie nog veel meer leuks in petto heeft. De collectie omvat een reeks aan 'basic' schrijfwaren welke je zelf kunt restylen met stickers, stempels en tape. In het assortiment stempels o.a. het alfabet in losse letters.

Het leuke aan deze 'basic' collectie is dat je de stickers en stempels ook prima kunt gebruiken voor andere doeleinden. Neem bijvoorbeeld de etiketten met de cijfers 1 tot 6, deze staan vast erg leuk op een glazen potje waar je een waxinelichtje in aan steekt. Sfeervol tijdens de lange zomeravonden in de tuin of op het balkon. Mijn 'to-do list' is weer een DIY project rijker.

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.