Lekker blijven plakken

juni 18, 2013


Ik ben dol op washi tape, om origineel een cadeautje mee te verpakken, een kaartje mee op te leuken. De mogelijkheden zijn eindeloos met dit decoratietape, overgewaaid uit Japan. Importeren is inmiddels niet meer nodig, ook de Westerse markt kent voldoende aanbod. 

Vorige week had ik wat tijd over voordat mijn trein zou vertrekken, dus liep ik nog even de Wibra in. Even rondsnuffelen in het aanbod van kleine hebbedingetjes om de wachttijd te overbruggen. Tussen het rek met stickers kwam ik dit leuke tape tegen. Per set van drie rolletjes betaal je slechts 1 euro. Het tape is 1,5cm breed en 250cm lang. Naast deze strepen, dots en voertuigen zijn er nog meerdere setjes met ander design.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik vind washi tape ook zo leuk, ik ga daar echt binnenkort eens wat van aanschaffen, zou top zijn in mijn DIY projectjes;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.