Franse pastels en antieke roosjes

juni 08, 2013

Je kent het wel, je loopt in de supermarkt op je weg naar de kassa nog even langs de gang met bladen. Wie weet zit er iets leuks tussen. Enkel het bovenste deel van de cover steekt uit en toch worden je ogen er naar toe getrokken. Vluchtig lees je wat opschriften en dan duikt er ineens een verrassing op. 'Een retourtje Parijs', kopt het magazine ariadne at Home deze maand. Een belofte voor artikelen vol Franse pastels en antieke roosjes. 

Wie het tijdschrift nog in huis wil halen moet snel zijn. De nieuwe ariadne is inmiddels onderweg naar de kiosken. Mocht je te laat zijn, op de website van ariadne at Home heb je de mogelijkheid om losse nummers na te bestellen. De verkoopprijs is gelijk aan de prijs tijdens de reguliere verkoopperiode en verzending is kosteloos.

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.