De kamers van Tierlantijn

juni 23, 2013

De online winkelstraat kent talloze webshops, het aanbod is zo gigantisch groot. Toch kom je soms een pareltje tegen waar je bij terug blijft komen. Voor mij is Tierlantijn er daar een van.


De Groningse (web)winkel is ingedeeld in tien verschillende kamers, vol producten om je huis, je post of jezelf mee op te leuken. Het merendeel van de producten, veelal zwart of wit van kleur, aangevuld met natuurlijk materiaal, kent invloeden uit landen als Marokko en Scandinavië. Helemaal mijn ding! Regelmatig open ik de website om even rond te speuren in de verschillende kamertjes, op zoek naar leuke hebbedingetjes voor op mijn wenslijstje. Tierlantijn verkoopt onder meer producten uit het assortiment van Riverdale, House Doctor, Tine K, HK Living, VT Wonen en Nicolas Vahe. 

Tijdens een van mijn bezoekjes stuitte ik op bovenstaand telefoonhoesje, een perfect huisje voor mijn nieuwste aankoop. Om zeker te zijn dat het hoesje om mijn toestel zou passen mailde ik naar Ilona, de eigenaresse van Tierlantijn. Binnen vijf minuten had ik al een antwoord terug! Vervolgens kon ik ook nog kiezen tussen een licht- of donkergrijs hoesje, dat is nog eens service. Enkele dagen later viel het pakketje in de bus, kijk zelf hoe leuk ze het heeft ingepakt. Een vermelding waard!

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.