Plannen met een gouden randje

mei 07, 2013


Het is begin mei en dat zorgt dat we in de winkels weer kunnen struikelen over schriften, pennen, potloden, kaftpapier, etuis en wat je al niet meer nodig hebt voor een nieuw studiejaar. Op de middelbare scholen zijn de eindexamens nog niet eens begonnen en op de hogescholen en universiteiten is het laatste kwartiel nog in volle gang, toch worden we alweer verplicht na te denken over een nieuw studiejaar. Nu ben ik ook best toe aan een lange en vooral zonovergoten vakantie, toch bleek het de moeite waard me even te buigen over de nieuwe collectie schoolspullen.




Een avondje winkelen in het stadscentrum bracht me bij de HEMA, waar ik mijn nieuwe maatje voor aankomend studiejaar heb gevonden. Vanaf augustus mag deze vriend me iedere studiedag vergezellen om mij te helpen herinneren aan vervelende afspraken, leuke uitjes en een heleboel verjaardagen. Met zijn aaibare canvas cover, mintgroene sluiting, oranje bladwijzer, bladen met een gouden randje en een opbergvakje voor al mijn losse memo's heeft hij absoluut een plekje in mijn tas weten te veroveren.

Deze agenda is verkrijgbaar voor een prijs van € 6,95. Er zijn twee versies te koop, een volledig Nederlandstalige en een drietalige (Nederlands/Frans/Duits).

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.