Thuis bij...

april 15, 2013


Als oefenend journalist kom je in heel wat woonkamers. Afgelopen week stond er vanuit mijn studie een opdracht op de planning waarbij ik een mode studente mocht interviewen. De dame in kwestie woont in een oude fabriekshal waar enkele jaren terug schitterende loft woningen zijn gerealiseerd. Metershoge ramen creëren een prachtige lichtinval. De muren, nog hoger, zouden zomaar plaats kunnen bieden aan gigantische schilderwerken of foto's. In mijn gedachten had ik het pand al ingericht naar mijn smaak, maar helaas.

Waar ik wel heel blij van werd was haar verzameling tijdschriften. Naast de televisie stond een toren van zeker een meter hoog, opgebouwd uit een flink aantal jaargangen ELLE. Als je de foto bekijkt kun je je misschien indenken wat voor een leuk effect dit geeft, een witte toren met hier en daar een kleurrijk accent.

Op naar het volgende pand, hopelijk net zo inspirerend als het huis van deze mode studente.

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.