DIY - print en knip je eigen Parijs

april 10, 2013

Ziet het er niet leuk uit? Dit is Parijs in het klein. Joel Henriques is ontwerper en tevens vader van drie kinderen. Op zijn website Made by Joel zijn tal van prachtige DIY projecten te vinden, educatieve knutsels voor kinderen en hun ouders of verzorgers. Mocht je nog een leeg plekje hebben op de schouw, de vensterbank of de boekenplank, bouw dan je eigen Parijs. Ook leuk om te weten, de ontwerper geeft bij ieder gebouw een korte beschrijving. Nog leerzaam ook.

Zin gekregen om Parijs na te bouwen? De bouwstenen staan voor je klaar op deze pagina.

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.