Een vriendelijk kopje

april 26, 2013


Ging ik gisteren nog op slippers de deur uit, vandaag is dat wel anders. Onophoudelijk valt er regen uit de lucht. De fijne zomerse temperaturen van gisteren hebben plaatsgemaakt voor een echte herfstdag. Op een dag als deze maakt mijn fluitketel overuren, de natte theezakjes stapelen zich op. 

Even een momentje voor jezelf, om bij te komen met een glas warme thee. Bij Albert Heijn moeten ze dit gevoel zeker kennen, getuige de labels aan de theezakjes van het huismerk. Gesierd met teksten als 'Proef de rust' en 'Alles op z'n tijd' proberen deze labels goed in te spelen op het gevoel dat zo'n kopje thee moet opwekken. Proef de rust (en kijk vooral niet naar buiten). 

You Might Also Like

0 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.