DIY - labels op de voorraadpotten

april 09, 2013


Ik weet niet anders dan dat er in de keuken van mijn moeder glazen potten staan, gevuld met suiker en koffie. Tradities zijn er om in ere te houden, dus ook in mijn keuken zijn ze te vinden. Onlangs kwam ik op Pinterest een DIY beschrijving tegen die mijn potten nog leuker gaan maken. Je kan ze zelf maken door deze labels van The Painted Hive af te drukken als sticker, maar je kan ze ook kant en klaar bestellen via de website van The River House. Deze webshop verkoopt honderden stickers, waaronder vergelijkbare labels voor 'flour', 'coffee', 'sugar (brown)' en 'sugar (white)'

Weg met de lelijke verpakkingen in de kastjes, deze potten mogen gezien worden.

You Might Also Like

1 reacties

Over mij

Mijn foto
Hoi, mijn naam is Ingrid. Ik ben 27 jaar. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als freelancer in de media- en communicatiebranche. In mijn vrije tijd struin ik graag de kringloopwinkels in de omgeving af en ben ik creatief met papier en post. Op 365 Miles to Paris schrijf ik met plezier over onderwerpen als snailmail, kringloopgeluk, creatieve DIY's en inspiratie voor in de keuken en het interieur.